Trajecten

Vanaf 2021 zullen er drie trajecten starten binnen De Hardloopschool. Dit zijn op maat gemaakte programma’s waarin er doelgericht en professioneel gewerkt wordt richting de vooraf opgestelde doelen. Deze trajecten zijn uniek, omdat hier ervaring en huidige trainingswetenschap samenkomen in hun meest optimale vorm.

Let op: Er is maar een beperkt aantal plekken per traject beschikbaar!

Onze missie & visie

Bij De Hardloopschool is het onze missie om een fijne trainings situatie te creëren voor elke atleet. Beginner of pro, jong of oud, we definiëren “atleet” als iedereen die zich inzet voor zijn of haar sport of fitness. Wij bieden professionele coaches, sportwetenschappelijke programma’s en een ondersteunende omgeving aan waar iedereen welkom is. Jij kiest het doel, wij helpen je daar te komen!

Het maakt niet uit wie je bent, je lichaam heeft training nodig om in topconditie en gezondheid te blijven. Wij bieden programma’s aan die aan jouw behoeften voldoen, waaronder bootcamps, krachttraining, één-op-één-training en hardlooptraining. We zullen je motiveren om altijd je best te doen en plezier te hebben onderweg. Als je bij ons komt opdagen, loop je niet zomaar een sportgroepje binnen, maar maak je deel uit van ons team.

sportkeuken

Het stukje voeding binnen alle trajecten wordt vervuld in samenwerking met de SportKeuken. Op deze manier ben jij ervan verzekerd ook op dit gebied professioneel advies en/of begeleiding te krijgen binnen je traject.

Traject 1

Get Active

‘Ik verlang naar een actievere leefstijl, maar ik heb motivatie en begeleiding hierbij nodig’

Intake gesprek, tussentijds gesprek, eindgesprek

16x Personal Training op locatie, onder professionele begeleiding van een coach.

Onbeperkt meetrainen met onze reguliere trainingen

Verschillende uitdagende trainingsvormen, waaronder bootcamps en hardlooptrainingen, allen aangepast aan het niveau van de deelnemer.

8x online consult met je coach

Lifestyle coaching en advies

Smartwatch (t.w.v. 99 €)

Traject 2